28 grudnia 2014

Herba-linki #17


Witam Was poświątecznie! Przepraszam za małe opóźnienie, ale święta spędzałam poza domem, gdzie Internet płatał mi figle. Mam nadzieję, że święta spędziliście w ciepłej atmosferze, a Wasze brzuszki nadal są pełne świątecznych pyszności. Dzisiaj mam dla Was ostatnie w tym roku herba-linki, które mam nadzieję umilą Wam wylegiwanie się na kanapie i odpoczywanie po ostatnich przygotowaniach. Zapraszam!
  1. 21 sposobów na osiągnięcie sukcesu - ENG
  2. Świetne wyzwanie Coca-Coli - obudź w sobie Bonda - VIDEO
  3. Lodowa kraina na Słowenii - GALERIA
  4. Najzimniejsza wioska na świecie - GALERIA
  5. Ojciec rozum, matka depresja - zawsze trudny temat

W naszym ostatnim spotkaniu w tym roku chciałabym życzyć Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej i dużo energii w Nowym Roku. Od stycznia planuję drobne zmiany, jedna z nich obejmie herba-linki - nie będą pojawiać się jak dotychczas, co tydzień, ale raz lub dwa razy w miesiącu, jeszcze się zastanawiam :)
Do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz