20 grudnia 2014

Herba-linki #16 - wydanie świąteczne


Witam Was świątecznie! Dzisiaj przygotowałam dla Was ostatnią przed świętami porcję herbacianych linków i mam nadzieję, że znajdziecie dla mnie chwilę między ubieraniem choinki a lepieniem uszek. Starałam się stworzyć jak najbardziej świąteczny klimat, bo sama mam z tym problem, gdy za oknem zamiast śniegu pada deszcz.
  1. 20 świątecznych filmów - idealny sposób na spędzenie świątecznych wieczorów. Mój ulubiony film - "To właśnie miłość"
  2. Propozycje świątecznych prezentów do 40 zł - last minute dla zabieganych
  3. O tym, czego pragną dzieci - VIDEO
  4. Świąteczny nastrój last minute - jak szybko przywrócić magię świąt
  5. Świąteczne dekoracje w wykonaniu Kameralnej do pooglądania. Ogromnie mi się podoba jak Dorota w minimalistyczny sposób wprowadziła świąteczną aurę.
Bawcie się dobrze i w ferworze świątecznych przygotowań nie zapominajcie czym tak naprawdę powinien być dla nas ten czas! Ściskam cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz