21 grudnia 2014

Ulubione piosenki świąteczne cz.II


Tak jak obiecałam, dzisiaj przedstawiam drugą część moich ulubionych świątecznych piosenek. Mam nadzieję, że moja playlista przypadła Wam do gustu i umila Wam ostatnie przygotowania do świąt :)


Do They Know It's Christmas 


Feliz Novidad


Merry Christmas Darling


Christmas Eve With You


What The World Needs Now Is Love


Oto cała dziesiątka moich świątecznych hitów, chociaż muszę przyznać, że repertuar jest dużo większy. To są moje ulubione piosenki, ale najczęściej włączam świąteczną playlistę Open FM lub mix świątecznych coverów Glee Cast na Youtubie (wspominałam, że kocham Glee całym sercem? To dlatego większość moich faworytów nie są oryginalnymi wersjami).
Tak jak pisałam wyżej, mam nadzieję, że spodoba Wam się mój wybór i podeślecie mi swoje ukochane kawałki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz