20 grudnia 2014

Ulubione piosenki świąteczne cz. I


Święta tuż, tuż, a ja prawie cały grudzień wegetowałam niczym warzywo. Na szczęście Pan nie-Mąż w odpowiednim czasie mnie obudził i zasilił nową porcją energii. Efektem tego jest pomysł, aby chociaż ostatnie dni przed Wigilią oprawić w świąteczny nastrój. Dzisiaj chciałabym przestawić Wam pierwszą część moich ulubionych świątecznych piosenek.


Baby It's Cold Outside


Extraordinary Merry Christmas


Santa Baby



Let It Snow


Driving Home For Christmas

Tak prezentuje się pierwsza piątka, drugiej oczekujcie już jutro. Co roku te same piosenki towarzyszą mi w grudniu i w czasie świątecznych przygotowań. Największą frajdę mam wtedy, gdy słyszę swoje ulubione kawałki w radiu w czasie przedświątecznych zakupów, a najbardziej wczuwam się w klimat, gdy na dworze pada śnieg, a ja idę gdzieś ze słuchawkami na uszach. Niestety, w tym roku się nie udało ;)
Bawcie się dobrze przy muzyce, w komentarzach dajcie znać, jakie są Wasze ulubione świąteczne piosenki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz