1 września 2015

INSTA-mix #sierpień 2015


Przed Państwem pierwszy mix z Instagrama! :) Postanowiłam publikować zdjęcia z ostatniego miesiąca również na blogu, ponieważ część Czytelników w ogóle tam nie zagląda, a staram się wstawiać fajne rzeczy :) Nie chcecie chyba, żeby ominęły Was batoniki, cukiereczki, kolorowe zeszyty i czasem Mała Ala?
Ten miesiąc był pełen wrażeń, chociaż koniec końców jest bardzo dobrze. Mam jednak nadzieję, że na razie nowości starczy i przez chwilę będziemy wieść spokojne życie :)

Na głównym przedstawiam Małą Alę na spacerze. Upały dają wszystkim w kość, więc w ruch w końcu poszły sukieneczki. Na szczęście, bo Ala wygląda w nich przesłodko :) Obok zajawka do wpisu o wyprawce studenckiej, ktoś jeszcze nie czytał?


Wakacje to czas odpoczynku, więc w tych nielicznych chwilach spokoju grałam w Heroes, jedyną grę, do której ciągle wracam. Odkąd Ukochany pokazał mi o co tam chodzi, to nasza wspólna zajawka na niedzielne przedpołudnia u Rodziców :) Starałam się również nadrobić trochę zaległości w książkach. Serial "House of cards" gorąco polecam, a po książkę sięgnęłam z nadzieją, że dowiem się co dzieje się po zakończeniu 3. sezonu. Niestety, nie przewidziałam, że książka kończy się dużo, dużo wcześniej ;) Ostatnia fotka to cuda na chipsach. Upały były nie do zniesienia, a jednak zimny szampan pozwolił się trochę orzeźwić. Pasta z jajka, papryki, szczypiorku, szynki i innych wynalazków na chipsach to fajny pomysł na imprezową przekąskę. Pomysł nie był mój, ale z pewnością jeszcze go wykorzystam.


Sierpień był też bardzo słodkim miesiącem. Za nic miałam wcześniejsze postanowienia, że trochę ogarnę swoją dietę, a może nawet zrezygnuję ze słodyczy. Nic nie poradzę, że zaraz po D., moją drugą miłością jest cukier. Batoniki Oreo dorwałam w jakimś wiejskim sklepiku, ale nawet jak dla mnie są aż za słodkie. Choco-mixy zobaczyłam w ostatniej ofercie Żabki i właściwie pół godziny później leżały w mojej torebce. Nie spodziewałam się cudów, ale myślałam, że będzie coś bardziej wow. Sprawdziły się jednak, kiedy chodziłam po domu i szukałam czegoś dobrego do pociapania ;) Za to donut z zimnym mlekiem, a właściwie samo zimne mleko, to dla mnie świetny pomysł na upały. Najlepsza byłaby mrożona kawa, ale mojej ulubionej nie miałam akurat pod ręką. Swoją drogą, mrożona kawa to jedyny napój kawopodobny, który lubię. Resztę pijam jedynie w celach towarzyskich. Chyba jeszcze nie jestem całkiem dorosła... ;)
Rzecz, którą muszę się pochwalić, to pierwszy domowy, całkiem samodzielnie zrobiony dżem. Może nie jest to szczyt możliwości, ale jako Początkująca Pani Domu czuję dumę i nie mogę się doczekać, kiedy otworzę je zimą. Mam nadzieję, że nie okaże się wtedy, że są niejadalne ;)


Sierpień był przede wszystkim miesiącem przeprowadzki. Pierwsze zdjęcie to Mała Ala pomagająca w pakowaniu. Łatwo z takim urwisem nie było, ale na szczęście w pogotowiu były Babcie i Ciocia (pozdrawiamy!). Drugie zdjęcie to pierwsza faza jednego z moich "domowych" marzeń. Póki co zadowalamy się małą tabliczką  na drzwiach, ale w przyszłości chciałabym duużą naklejkę na ścianie z podobnym napisem. Do tej pory wszyscy nasi goście zatrzymują się i czytają co my tam nawymyślaliśmy ;) Ostatnie zdjęcie to cudowności mieszkania we dwoje (no dobra, troje). To był jeden z pierwszych poranków "u siebie" i totalnie wspaniała niespodzianka na śniadanie. Dzięki! :*
Na koniec zostawiłam sobie przeuroczy prezent imieninowy. Dzięki tej pięknej, małej sówce zimowe wieczory już mi nie straszne. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, chociaż jak założę komplet, to wyglądam jak puchata kulka. Nie jestem pewna czy to komplement ;)
Bonus: kilka dni przed imieninami D. zapytał czy chcę dostać prezent-niespodziankę czy wolę pieniądze i sama coś sobie wybrać. Oczywiście zdecydowałam się na prezent, no bo serio: czy mogłabym odmówić, skoro Jego podarunki są zawsze takie wspaniałe?

Zostawiam Was z pytaniem i zdjęciami. Jeśli chcecie być na bieżąco klikajcie w ikonki na dole i bądźcie ze mną na Facebooku, Bloglovin i Insta! :)

____________________ 

 Spodobał Ci się post?

Obserwuj mnie na Facebooku, Bloglovin i Instagramie

 photo eb6c52ee-49d5-4502-931c-b172004e37d9_zps95768ea8.png photo 2e589100-882d-4dc1-8f0a-506fabf2170c_zpsf92bc34c.png photo 95de5575-1741-4270-ae6e-0453807dd415_zps617a52c0.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz