21 maja 2015

Niezawodne sposoby na kaca


Okej, trzeba się przyznać i nie zgrywać niewiniątka. Każdemu się czasem zdarza popłynąć na imprezie. O ile nie dzieje się tak trzy razy w tygodniu czy obowiązkowo w każdy weeekend, jest nieźle.
Kiedyś, dawno temu, nie miałam pojęcia o co chodzi z tym "syndromem dnia następnego". Co by się nie działo, na drugi dzień zawsze byłam ogarnięta i wszystko było cacy. Niestety, do czasu. Przez okres ciąży skutecznie wypadłam z gry i pierwsze spotkania ze znajomymi przy piwie kończyły się dla mnie mniej więcej na drugiej butelce. Nie to, żebym leżała pijana pod stołem, ale czułam, że na tym należy zakończyć. Nie miałam czasu ani ochoty na regularne imprezy (szczególnie te mocno zakrapiane) i moja głowa już nie wróciła do formy "sprzed ciąży"... Jakież było moje zdziwienie, kiedy po lekkiej imprezie na drugi dzień pękała mi głowa, a żołądek fikał koziołki niczym cheerleaderki kibicujące na meczu.

Kolejny weekend zbliża się wielkimi krokami, postanowiłam więc podzielić się z Wami moimi niezawodnymi sposobami na kaca. Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy!
  • Po przebudzeniu weź szybki, orzeźwiający prysznic.
  • Jak najszybciej wróć do łóżka i idź dalej spać.
  • Śpij do oporu.
  • Nie pij więcej alkoholu.
  • Nie pij więcej alkoholu.
  • Nie pij więcej alkoholu.

Dziękuję za uwagę, bawcie się dobrze!



____________________

 Spodobał Ci się post? 

 Obserwuj mnie na Facebooku, Bloglovin i Instagramie 

   photo eb6c52ee-49d5-4502-931c-b172004e37d9_zps95768ea8.png photo 2e589100-882d-4dc1-8f0a-506fabf2170c_zpsf92bc34c.png photo 95de5575-1741-4270-ae6e-0453807dd415_zps617a52c0.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz