21 marca 2015

Share Week 2015 - ulubione blogi


Już prawie, prawie się spóźniłam!
Dzisiaj jest ostatni dzień Share Week 2015. Akcja jest organizowana przez Andrzeja z JestKultura i polega na polecaniu swoich ulubionych Blogerów. Fajna sprawa, bo możemy pokazać kto nas inspiruje, kto daje nam kopa motywacji i poznać innych wartościowych Autorów.
Tutaj znajdziecie zasady tegorocznej edycji - zachęcam Was do zapoznania się z nimi, a może sami stworzycie swoją polecajkę :)
Czytam dużo blogów, dlatego ciężko mi wybrać swoje ulubione. Tworząc listę starałam się nie zastanawiać za długo i wybrać tych, którzy przyjdą mi do głowy jako pierwsi. Kolejność nie ma znaczenia.

MOJE POLECENIA
  • MALVINA PE. - Uwielbiam tę dziewczynę i z niecierpliwością czekam na każdy nowy wpis. Malvina ma cięty język, nie boi się tematów tabu, a przy tym Jej styl pisania nie pozwala odejść od monitora póki nie doczytamy do końca. Jest genialnym obserwatorem świata i często sprawia, że brakuje mi słów do skomentowania i jeszcze długo po przeczytaniu myślę nad Jej słowami. Bezbłędna!
  • KAMERALNA - całkowite przeciwieństwo Malviny. Dorota wydaje się być bardzo ciepłą osobą, a Jej blog zawsze napełnia mnie spokojem. Teksty są wyważone, "spokojne", dopracowane w każdym calu. Zdjęcia Doroty są cudowne i napawają mnie zazdrością, że ja nie potrafię obsłużyć aparatu. Lubię tam zaglądać właśnie dla tej sielanki, żeby uspokoić myśli i trochę się odciąć.
  • STAY FLY - jeden z nielicznych męskich blogów, które czytam. Bardzo lubię poczucie humoru Janka i myślę, że moglibyśmy się nieźle dogadać ;) Porusza przeróżne tematy, często stawia przed sobą wyzwania i ma lekkie pióro - dla mnie super!
Mam nadzieję, że sprawdzicie moje typy i w komentarzach podeślecie co Wy lubicie czytać. Ostatnio mam bardzo mało czasu i moja lista zaległości (na każdym polu) stale rośnie, ale w wolnej chwili chętnie sprawdzę Wasze polecenia.
Obiecuję też, że w końcu pojawi się jakiś normalny wpis, ale chyba będę musiała siedzieć nad tym nocami ;)


____________________ 

 Spodobał Ci się post?
 Obserwuj mnie na Facebooku, Bloglovin i Instagramie

   photo eb6c52ee-49d5-4502-931c-b172004e37d9_zps95768ea8.png photo 2e589100-882d-4dc1-8f0a-506fabf2170c_zpsf92bc34c.png photo 95de5575-1741-4270-ae6e-0453807dd415_zps617a52c0.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz